Service desk openingstijden ma - vr: 09:00 - 16:00 0318 - 50 03 19 Maak nu een account aan.
(0 artikelen) Winkelwagen
0 artikelen, Totaal € 0,00

Verzenden

 

Wij verzenden uw bestelling zodra alle producten voorradig zijn. Mocht er vanuit de leverancier een product vertraging hebben zullen wij de overige producten alvast naar u versturen. Via een e-mail laten wij u weten als een besteld product vertraagd of niet meer leverbaar is.

 

Medhorses B.V. heeft de bezorging van de pakketten in de handen gelegd van GLS pakketservice. De GLS Pakketservice levert pakketten van maandag tot en met vrijdag bij de klant. Op de dag van verzending van uw pakket ontvangt u persoonlijk een Track & Trace code via de e-mail waarmee u uw pakket kunt volgen. Zo kunt u zelf uw pakket in de gaten houden.

 

De GLS Pakketservice bied twee keer het pakket bij u thuis aan. Mocht u op het moment van de bezorging niet thuis zijn wordt op een Parcelshop geleverd binnen een straal van maximaal 10 kilometer van het door u opgegeven afleveradres.  Het pakket kan dan opgehaald worden binnen de openingstijden van de betreffende GLS Parcelshop. Heeft u het pakket na 7 dagen nog niet opgehaald bij de betreffende Parcelshop? Dan wordt deze automatisch retour afzender gestuurd naar ons magazijn.

 

Mocht er een in de straal van 10km geen Parcelshop aanwezig zijn wordt het pakket mee terug genomen naar het depot. Zonder gehoor wordt het pakket na 7 dagen geretourneerd naar afzender.  Zodra wij een ongeopend/niet bezorgd pakket ontvangen hebben, zullen wij contact opnemen met de betreffende klant om desgewenst een nieuwe levering te bespreken.

 

Het is geen probleem als uw afleveradres en factuuradres niet overeen komen. Wilt u het pakket graag op uw werkplek laten bezorgen omdat u overdag niet thuis bent? Geef dan uw werkadres en bedrijfsnaam op bij uw bestelling.  Eventuele adreswijzigingen kunnen tot het moment van verzending worden aangepast. Zodra het pakket is aangemeld voor verzending bij de GLS Pakketdienst zit deze in het systeem van GLS zelf en kunnen wij niets meer aanpassen.

 

Zijn er onverhoopt problemen met GLS Pakketdienst en komt u er zelf niet uit? Dan kunt u ons uiteraard altijd contacteren, wij zullen dan altijd ons best doen om een correcte levering te bewerkstelligen en daar waar nodig te bemiddelen.

Op de hoogte blijven van alle acties ?

Aanmelden